Om vår personal skulle råka orsaka en skada så är RUTSTÄD är försäkrad hos Trygg Hansa. Den försäkringen täcker i sådana fall eventuella skador på person och egendom.
Den som anlitar en flyttfirma anlitar ett transportföretag. När man anlitar ett transportföretag så måste man anlita ett företag som har ett transporttillstånd godkänt av Transportstyrelsen. I annat fall bryter man mot sitt beställaransvar. Vi har trafiktillstånd och en anställd som är certifierat Trafikansvarig. Mer info...
Vår egen Nöjd-kund-garanti vid feed-back inom 72 timmar...
Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städföretag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100 % nöjd-kund-garanti. Garantin innebär att, om det är något som vi missat i utförandet, kan du alltid ta kontakt med oss inom 72 timmar (3 dygn) så ser vi till att felet avhjälps.
OBS! Ingen ersättning om du själv åtgärdar felet...
Om du som kund själv åtgärdar felet innan Rutstäd kontaktas eller får möjlighet att kontrollera felet, utgår ingen ersättning. Det är viktigt att meddela om detta inom 36 timmar efter att städningen är utförd.